Descobreix com col·laborar amb El Xiprer
Suma’t-hiAcció
-
14/12/2012El passat dia 12 de desembre el Teatre Auditori va acollir amb gran èxit la conferència del Sr.Mayor Zaragoza "La pau és ara possible".Arxivat a: Acció, Econòmica, General
-
26/11/2012Podeu veure la notícia que VOTV va emetre el 23-11-12 fent ressò de la campanya per demanar sabó.Arxivat a: Acció, Econòmica, General
-
14/11/2012El dissabte passat a la nostra parada d'informació es van recollir gairebé 150 kgs. de sabó per a la roba, pels plats i per a la higiene personal. Moltes gràcies a tots per col.laborar!Arxivat a: Acció, Econòmica, General
-
08/11/2012Es recolliran sabó pels plats, detergent per a la roba i sabó per a l'higiene personal a la paradeta de davant de Can BarbanyArxivat a: Acció
-
12/06/2012Després de la bona acollida que va tenir l'any passat, la comissió organitzadora ja està preparant la segona edició de la Festa Major d'El XiprerArxivat a: Acció, Econòmica, General
-
21/12/2011Amics d'El Xiprer estarà, per segona vegada, recollint xips a la Mitja Marató de GranollersArxivat a: Acció
-
13/11/2011El dissabte 12/11/11 ha estat el primer dia d'aquest any que hem estat al carrerArxivat a: Acció
-
11/05/2011El proper dia 21 de maig omplirem el rebost d'El Xiprer entre totsArxivat a: Acció
Anterior
Pàgina 17 de 17





