Descobreix com col·laborar amb El Xiprer

Suma’t-hi
Portada > Notícies > Acció

Acció

  1. 14/12/2012
    El passat dia 12 de desembre el Teatre Auditori va acollir amb gran èxit la conferència del Sr.Mayor Zaragoza "La pau és ara possible".
    Arxivat a: Acció, Econòmica, General
  2. 26/11/2012
    Podeu veure la notícia que VOTV va emetre el 23-11-12 fent ressò de la campanya per demanar sabó.
    Arxivat a: Acció, Econòmica, General
  3. 14/11/2012
    El dissabte passat a la nostra parada d'informació es van recollir gairebé 150 kgs. de sabó per a la roba, pels plats i per a la higiene personal. Moltes gràcies a tots per col.laborar!
    Arxivat a: Acció, Econòmica, General
  4. 08/11/2012
    Es recolliran sabó pels plats, detergent per a la roba i sabó per a l'higiene personal a la paradeta de davant de Can Barbany
    Arxivat a: Acció
  5. 12/06/2012
    Després de la bona acollida que va tenir l'any passat, la comissió organitzadora ja està preparant la segona edició de la Festa Major d'El Xiprer
    Arxivat a: Acció, Econòmica, General
  6. 21/12/2011
    Amics d'El Xiprer estarà, per segona vegada, recollint xips a la Mitja Marató de Granollers
    Arxivat a: Acció
  7. 13/11/2011
    El dissabte 12/11/11 ha estat el primer dia d'aquest any que hem estat al carrer
    Arxivat a: Acció
  8. 11/05/2011
    El proper dia 21 de maig omplirem el rebost d'El Xiprer entre tots
    Arxivat a: Acció
Anterior Pàgina 17 de 17
Comparteix: